تحقیق در مورد کارخانه شیرینی پزی آچاچی


۵۹ صفحه word |فونت tahoma سایز ۱۲| قابل اجرا در آفیس  2007 و نسخه های جدیدتر|قابل ویرایش و آماده چاپ بخشی از تحقیق  مسئولیت فروش کارخانه آچاچی بیشتر مربوط به معادن می باشد که نقش کلیدی در کارها را دارد غالبا مشتریان شرکت شناخته شده هستند و نیازی به تبلیغ کالا و شناخت آن ندارند و طی سالهای متمادی از شرکت آچاچی خرید داشته اد و مشتریان شرکت به دو دسته تقسیم می شوند : ۱)عوده فروش های مواد غذایی            2)خرده فروشها عمده فروشهای غذایی که خرید عمده محصولات شرکت باشند معمولا با گرفتن تماس تلفنی و اعلام و میزان سفارش کالای خود را دریافت می نمایند و شرکت برای فروش محصولات خود قیمت پایه ای برای هر محصول تعیین می کند که عمده فروشها برای خرید از تخفیف ۵ الی ۱۰ % به صورت متغییر استفاده می نمایند و خرده فروشها مانند سوپرمارکتهای یزرگ و فروشگاههای زنجیره ای و شیرینی فروشیهایی هستند که فروش محصولات شرکت به خرده فروش های به همان قیمت پایه تعیین شده است و شرکت از کارت انبار جهت موجودی کالا بخاطر خریدها و فروشها استفاده می کند تا از …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X