جمع آوری اطلاعات محیطی و پیش بینی تقاضا PPT

جمع آوری اطلاعات محیطی و پیش بینی تقاضا PPT

    نام محصول  : پاورپوینت جمع آوری اطلاعات محیطی  و پیش بینی تقاضا فرمت  : PPT حجم  : 1 مگابایت تعداد اسلاید  : 23 زبان  : فارسی  سال گردآوری  : 97   1-سیستم اطلاعات بازاریابی از چه اجزایی تشکیل شده است ؟ ۲- کدام داده های بازاریابی داخلی، داده های مفیدی هستند؟ ۳- سیستم هوشمندی بازاریابی چیست ؟ ۴- چه تغییراتی در محیط کلان، تغییرات اثر گذاری به حساب می آیند ؟ ۵- شرکت ها چگونه می توانند میزان تقاضای محصولات و خدمات شان را تخمین بزنند؟   – تدوین  و اجرای برنامه های بازاریابی مستلزم تصمیم گیری در زمینه های مختلف است اخذ چنین تصمیماتی در دنیای به شدت در حال تغییر امروزی ، هم نوعی علم هم نوعی هنر است . شرکت ها برای فراهم کردن بصیرت و بینش  لازم برای اخذ تصمیمات بازاریابی ، باید داده های جامع ، به روز و مرتبطی با محیط کلان و خرد را جمع آوری کنند . بازاریاب های حرفه ای به خوبی می دانند که محیط بازاریابی پر از فرصت ها و تهدیدهای مختلف و جدید است در نتیجه شرکت ها باید بر محیط بازا …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X