دانلود پاورپوینت تاکتیک و تکنیک های تبلیغاتی

دانلود پاورپوینت تاکتیک و تکنیک های تبلیغاتی


              فهرست ۱»تاکتیک وتکنیک تبلیغات  2»عناصراصلی تبلیغات     مقدمه:ساختار و ابزار تاثیر گذاری تبلیغات بیش از هر چیز وابسته به انتخاب تاکتیک ها و تکنیک های است وعناصرتبلیغاتی است.اکثر شرکت ها از آژانس های تبلیغاتی برای ایجاد آگاهی در رابطه با برندشان استفاده می کنند، یا به تیم تبلیغاتی درون شرکت متکی هستند.رسانه هایی که برای انتشار اطلاعات استفاده می شوند شامل تلویزیون، رادیو، سینما، بازی های ویدئویی، اینترنت، ارتباط های تلفنی، بنر، بیلبورد، و رسانه های چاپی مانندروزنامه و مجله می باشد .   تعریف:   تبلیغ: در لغت در واژه عربی به نام بَلَغَ به معنی رسیدن، وصل کردن، دعوت و اعلام و… و تبلیغ از باب تفعیل به معنی رساندن چیزی است.در زبان فارسی نخستین بار توسط ملک الشعرای بهار از واژه آوازه گری به جای تبلیغ استفاده شد که اقبال از آن صورت نگرفت.   و در ادامه داریم: تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغاتی پنج تکنیک مهم در تبلیغات، به ویژه تبلیغات نوین عناصر اصلی تبلیغات چهار عاملی که بیشترین تاثیرگذ …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X