مدیریت تحوّل و توسعه سازمان PPT

مدیریت تحوّل و توسعه سازمان PPT

    نام محصول  : پاورپوینت مدیریت تحوّل و توسعه سازمان(ارائه بازخورد اطلاعات عارضه یابی ) فرمت  : PPT حجم  : 1.3 مگابایت تعداد اسلاید  : 64 زبان  : فارسی  سال گردآوری  : 97   ارایه بازخورد اطلاعات عارضه یابی شاید مهم ترین گام در فرایند عارضه یابی، بازخورد اطلاعات عارضه یابی شده به سازمان مشتری باشد. اگر چه ممکن است داده ها با کمک مشتری گردآوری شده باشد، اما معمولاً فعال توسعه سازمان، مسئول سازماندهی و ارائه آن ها به مشتری است. داده هایی که به درستی تحلیل شده و با معنا باشند، تنها زمانی می توانند بر تحول سازمانی اثر داشته باشند که اعضای سازمان بتوانند از اطلاعات، برای اتخاذ برنامه های عملیاتی مناسب استفاده کنند. هدف کلیدی در فرایند بازخورد، اطمینان از این است که مشتری، مالک داده ها می باشد.    همان طور که در شکل ۱-۸ نشان داده شده است، موفقیت بازخورد داده، به قابلیت آن در بهبود عملیات سازمان و متمرکز کردن انرژی افراد برای حل مسائل سازمانی، بستگی دارد. این که بازخورد بتواند به تقویت سازما …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X