پاور پوینت (اسلاید) الفبای مشتری مداری


این پاور پوینت دارای ۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت الفبای مشتری مداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.
در این پاور پوینت مباحث به زبان ساده و قابل درک برای همه گفته شده و برای ارائه آن هیچ مشکلی نخواهید داشت

محتواب برخی از اسلاید ها :
محتوای اسلاید ۳ : ت) توجه به جزئیات : وقتی که مشتری دریابد که شما حتی به مسائل کوچک نیز توجه دارید به راحتی درخواهد یافت که چگونه مسائل اصلی برای شما مهم خواهد بود.
ج) جهش و تعالی در خدمات : یکی از عوامل جذب مشتریان جدید و عامل حفظ مشتریان فعلی و وفاداری مشتریان قدیمی است.
خ) خدمات اضافی و جنبی(خدمات پس از فروش) : عاملی که مشتریان شما را راضی و خوشحال خواهد نمود. ۴الفبای مشتری مداریناشر: وبلاگ علی بستان [alibostan.blogsky.com]محتوای اسلاید ۴ : د) دقت در کار : از عوامل مهم رضایت مشتریان است.
ر) روشهای جدید(ابداع و نوآوری) : فاکتوری که می تواند باعث افزایش تعداد مشتریان و بالا رفتن میزان رضایت آنان گردد.
س) سرعت در کار : لازم به تو …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X