پاور پوینت (اسلاید) بازاریابی تلفنی


 این پاور پوینت دارای ۲۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت بازاریابی تلفنی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.
در این پاور پوینت مباحث به زبان ساده و قابل درک برای همه گفته شده و برای ارائه آن هیچ مشکلی نخواهید داشت

محتواب برخی از اسلاید ها :
محتوای اسلاید ۳ : ۴ تعریف بازایابی تلفنی:
بازاریابی تلفنی نوعی از بازاریابی مستقیم است که در آن فروشنده از تلفن استفاده میکند تا با مشتریان ارتباط برقرار کرده و بتواند به آنها اطلاعاتی ارائه کند ،آنها را برای ارتباط با شرکت ترغیب کند ، و نهایتا بتواند محصولی را بفروشد .
در این نوع بازاریابی فرآیندهای جذب ، حفظ و رشد مشتری از طریق ابزار تلفن صورت می پذیرد .
محتوای اسلاید ۴ : ۵ تاریخچه بازاریابی تلفنی :
بازاریابی تلفنی نشان ثبت شده ای است که مالک آن آقای ناجی تهرانی است.
وی مجله بازاریابی تلفنی (telemarketing magazine) را در سال ۱۹۸۲ منتشر کرد.
محتوای اسلاید ۵ : ۶ بازاریابی تلفنی به دو دسته اصلی تقسیم می شود.
بازاریابی صنعتی B …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X