پرسشنامه بررسی ابعاد نوآوری ارزش مشارکتی در زنجیره تامین شرکت ها

پرسشنامه بررسی ابعاد نوآوری ارزش مشارکتی در زنجیره تامین شرکت ها


پرسشنامه حاضر به منظور بررسی چهارچوب پیشنهادی برای مدیریت نوآوری ارزش مشارکتی در زنجیره تامین تدوین شده است . نوآوری ارزش مشارکتی، تلاش مشترک سازمان با تامین کنندگان و مشتریانشان برای کاهش هزینه ها و افزایش ارزش است که منجر به جذب مشتری های جدید می شود. سازمانها در تلاش برای افزایش ارزش های مشتری (انطباق، ارتباطات، همکاری، تعهد، اعتماد و وابستگی متقابل)، همراه با کاهش هزینه ها، به نوآوری ارزش مشارکتی می رسند . این پرسشنامه شامل ۱۰۰ سوال است. مشخصات فایل: حجم فایل: ۱۸ صفحه فرمت فایل: Word زبان فایل: فارسی تعداد کلمات فایل: ۲۵۰۰ کلمه …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X